:: lcd televize :: Samsung :: lcd televize :: lcd televize :: lcd monitory :: lcd televize :: notebooky acer :: lcd televize :: LG :: LG :: LG :: Internetové obchody NAKUPUJEM.cz
LCD monitory

LCD monitory

Nejširší nabídka LCD monitorů - pohodlný nákup se zárukou
Nižší ceny než v kamenných obchodech LG, Samsung, Acer, Philips, Asus, Benq
Jak nakupovat   FAQ   Splátky   Jak vybírat LCD monitor   Slovníček LCD   Srovnání a recenze LCD   Doprava   Záruka   Kontakt
Přihlásit : : Nový zákazník


Vyhledávání
 
 
 
 

Kategorie
  LCD monitory
LED monitory
LCD s TV tunerem
LED s TV tunerem
3D monitory
LCD úhlopříčka 17"
LCD úhlopříčka 19"
LCD úhlopříčka 20"
LCD úhlopříčka 22"
LCD úhlopříčka 23"
LCD úhlopříčka 24"
LCD úhlopříčka 26"
LCD úhlopříčka 30"
LCD úhlopříčka 32" a více
Příslušenství k LCD
Touchscreen LCD (dotykové)

 
 

Výrobci monitorů
  Acer
Acer


AOC
AOC


Asus
Asus


BenQ
BenQ


Dell
Dell


Eizo
Eizo


Fujitsu Siemens
Fujitsu Siemens


Hewlett Packard
Hewlett Packard


Hyundai
Hyundai


iiyama
iiyama


LG Electronics
LG Electronics


Nec
Nec


Ostatní
Ostatní


Philips
Philips


Prestigio
Prestigio


Samsung
Samsung


ViewSonic
ViewSonic


 
 

LG je světovou trojkou mezi LCD monitory
 

LG je světovou trojkou mezi LCD monitory

Společnost LG Electronics, marketingový a technologický partner šampionátu Formule 1, se v prvním čtvrtletí letošního roku stala dle počtu prodaných počítačových LCD monitorů světovou trojkou. LG dosáhla těchto výsledků i přes pokles celého trhu s informačními technologiemi a překonala Hewlett Packard i Acer. Podle firmy Display Search, která se zabývá průzkumem trhu, LG dosáhla podílu 11,1 procent v celém odvětví s monitory. Vyjádřeno v kusech to znamená to 4,3 milionu.

První čtvrtletí bylo úspěšné především díky tomu, že LG dřív než ostatní reagovala na posun v globální poptávce. Zákazníci se začali přiklánět k poměrům stran 16:9 oproti dřívějším 16:10. Dalším faktem podporujícím prodej byl větší důraz na pochopení zákaznických potřeb (insight marketing), rozšíření produktového portfolia a růst na nově se rozvíjejících trzích.

Úspěch LG na nově se rozvíjejících trzích je do značné míry výsledkem nové marketingové strategie. Na rozdíl od mnoha konkurentů LG zvýšila marketingovou aktivitu během globálního ekonomického poklesu tím, že kladla silný důraz na on-line marketing. LG využila moderní technologie k tomu, aby zákazníkům pomohla vyhledávat v širokém produktovém portfoliu přesně takové modely, které jim budou vyhovovat z hlediska funkčnosti a zaujmou chytrými technologiemi, jež zpříjemní každodenní používání. Podrobná technická specifikace každého produktu je samozřejmou součástí produktových stránek i speciálně vytvořených mikrostránek, věnovaných celým skupinám zařízení. LG se rovněž více zaměřila na marketing v nově se rozvíjejících oblastech komunikace, jako jsou blogy a online video. "Trh s IT se možná zmenšuje, ale naším cílem je ukrojit z celého koláče větší díl," nastínil další plány Vít Šubert, výkonný ředitel LG Electronics CZ.

Mezi nejzajímavější produkty LG patří řady širokoúhlých LCD monitorů LG W53 a W43, které díky podpoře plného HD rozlišení, zobrazovacím schopnostem, rychlé odezvě, velkým úhlopříčkám obrazu 21,5 až 27 palců a technologiím přizpůsobujícím obraz podmínkám vnějšího osvětlení patří mezi nejčastěji vyhledávané zboží. Zájemcům o monitory s integrovaným televizním analogovým a digitálním tunerem vychází LG vstříc nabídkou LCD panelů z řady M23, vyznačujících se věrným barevným podáním, displejem s úhlopříčkou 23", podporou rozlišení 1650 x 1080 obrazových bodů a výbornými pozorovacími úhly obrazu. Přestože každý z více než 120 prodávaných typů monitorů je svým způsobem výjimečný, mají všechny také společné znaky: stylový design, snadnou obsluhu a chytré technologie.

(14.06.2009)
 
 

Akční ceny
 

 
 

Nepřehlédněte
 
Báječné ceny LG monitorů

 
 

Kontakt
   
 

Vytvořil COMPUTERWEB :: All rights reserved © 2019
MONITORY-LCD - Široká nabídka LCD monitorů za nízké ceny.
Internetové obchody - LCD monitory LG a LCD televize | sitemap.xml